Dermalux Flex Led

Varen er på lager Bare 0 igjen på lager Varen er utsolgt Varen er utilgjengelig

Dermalux Flex LED lys er siste teknologi og helt ny i Norge.
Etter behandling med LED lys kan hudcellene fornye seg opptil 200% raskere!

Klikk her for mer info

Medisinsk hudklinikk as er en privatklinikk som tilbyr medisinsk behandling av ulike tilstander du finner plagsomme eller kosmetisk skjemmende. Vi tilbyr også vanlig hudpleie. Se vårt fyldige utvalg av tjenester i menyen.

Etter en konsultasjon, skreddersyr vi en behandling utifra ditt problem og ønsket resultat. En kombinasjon av medisinske hjemmeprodukter og avanserte klinikkbehandlinger, gir det optimale resultatet.

Behandlingene blir utført av spesialsykepleier eller lege, noe som sikrer deg høy faglig standard.

DERMALUX FLEX LED LYS

Dermalux Flex LED lys er siste teknologi og helt ny i Norge. Huden vår har evne til å absorbere lysenergi og bruke det til å stimulere cellefornyelse. Etter behandling med LED lys kan hudcellene fornye seg opptil 200% raskere !

VAKKER HUD MED LED LYS

Dermalux bruker klinisk dokumenterte bølgelengder til å stimulere kollagenproduksjonen, roe ned rødhet, irritasjon og drepe aknebakterier. Lyset stimulerer en rekke hudforbedrende prosesser, som fortsetter i en periode etter behandling. Du kan velge mellom blått lys (mot akne), rødt lys (antiage), infrarødt lys (mot inflammasjon, stress og muskelsmerter) eller en kombinasjon av disse tre.